Mexico da det var grønt

Mexico når det er grønt

0 KOMMENTARER | RAPPORTÉR/ANMELD | SEND TIL EN VEN

Mex 12ohk.jpg

I Mexico fandt man en sort firkant.??? 

Mex 12ohk002.jpg

Hva faen er det tænkte man .—— ned og kigge.

Mex 12ohk003.jpg

Det ser sgu mystisk ud. langt ude i ødemarken. 120 hektar. overdækket med sort net. ?????

Mex 12ohk004.jpg

Det ser meget grønt ud. hvorfor er det dog dækket til. grønt er da sundt. også for øjnene.  Nå for faen et det sådan noget . jeg troede det var Persille. og så er det Marihuana..

Mex 12ohk005.jpg

Jamen det var jo ikke så godt at det blev fundet. her er der inspektion– Og bagefter blev hele lortet brændt af..

Så nu sidder der en masse unge fyre rundt omkring og græder snot. Det er også det eneste de har i hovedet. hæhæhæ

Forøvrigt er jeg da ligeglad.. hernede på vores promenade kan jeg da se hvad som foregår– og Hva så. ????? Jeg tager sgu da en lille en når jeg syntes. 

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar